Időjárás

El tiempo en España

Képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy
  • chiara7: Jajj, azért nem akartam ennyire nyomatékosítani, kimoderálnál? :-) (2010.09.07. 00:19) Ki tudja hányadik nap itthon...
  • az igazi medwe: ugye nincs még vége? hova lettél? (2010.08.18. 09:20) 36-37.nap Fisterre-Santiago
  • DIY 4 ever: Másfelet kell aludnom és látom őt. Szerdán pedig hazahozom. Végre... (2010.06.30. 22:30) 34-35.napFisterre
  • elperegrin: Ok. Backett. Mikor és hol? Vigyem a képeket is? Én is itt ülök világítótoronynál. Megyek találkoz... (2010.06.28. 21:41) 32-33.nap O Pedrouzo- Santiago-Fisterre

2010.06.04. 18:19 EdM

10. nap Ventosa-Ciruena

Ma jöttünk kb 26km-ert, ennek jelentős részét kb 35 fokban. Az van, hogy nem lehet annyit inni amit ki ne izzadna az ember, a nap annyira dúrván süt, hogy a légiós felszerelésem kiegészítettem egy pólóval amit a sapkám alá tettem, így az ujjai már arcomat is takarják. Egy ideig még lehet rövid ujjasban is menni, de aztán 11-12-től szigorúan hosszú ujjas poló.

Kemény....mindezt egy hátizsákkal megspékelve, dombnak felfelé....mintha az Ördög bugyraiban járnék kelnék...

Na szóval reggel 7 körül indultunk de annyira fáradt voltam, hogy csak szédelegtem, nem elég a 8 óra alvás az már tisztán látszik. Valahogy bevergődtem Najeraba és az első árnyékban lévő padra levetettem magam, bakancs zokni levet, hátizsák a padnak dönt és szunya a padon. Még az a jó, hogy itt a zarándoknak kb bármit lehet, elég nagy a tolerancia.

Laci meg a másik padon:)

Mikor kialudtam magam, bementünk a szemben lévő kávézóba és ittunk egy jó kávét.

Tovább indulva a fő utcán vettem egy újabb naplót mert amit hoztam az be fog telni és vettünk levélpapírt, meg borítékot.

A következő "város" Azofra volt ahol rendesen megebédeltünk. A helyi húsboltban vettünk kolbászt (isteni volt), bagettet, oliva bogyót, meg üdítőt. Aztán a szomszédos kocsma „kerthelységében” meg megettük. El is indultunk a legnagyobb melegben a kb 9km-re talalható Ciruena-ba.

Az út kemény volt és tikkasztó, mikor már legalább egy órája mentünk a búzamezők és szőlősök tarkította tájon, sehol egy árnyékot adó fa, az égen híre hanva sem volt felhőnek, csak a 14 órás nap tűz, épp azon gondolkoztam, hogy feladom...mikor feltűnt a távolban az út mellett egy CSIKOS NAPERNYŐ!!!! Mondtam is Lacinak, hogy látod Te is? Aszonta látja, szóval valódinak tűnt. El is kezdtünk énekelni, ..............én leszek az első, a fődíj egy csíkos napernyő, a fejem fölött azt forgatom.....:))))))))

Mikor odaértünk kiderült, hogy a napernyő alatt egy műanyag ládában, vizek, sörök, és üdítő hűlt a valamikori jeges vízben... a közel s távolban senki...s ki van rakva egy doboz amibe a pénzt kellet dobni.
Be is küldtem 1l hűs vizet  2 euroert. Csak áldani tudom aki ezt kitalálta.
Tovább mentünk és lassan de beértünk a városba ahol egy golf klub fogadott minket, majd végigvezetett az út az újépítésű lakóparkon ami üres volt!!!! Egy szellem város lakatlan utcácskáin kóboroltunk és kerestük a szállást.
Meg is találtuk, egy nagyon kék ház személyében. Csengettünk a tulaj nyitott ajtót ez egy magán szállás. Mindjárt mondja is, hogy 13 euro, mindegy maradjunk. A fickó nagyon bizarr, úgy néz ki mint egy késes gyilkos.
Nagyon kemény, itt ülök az Isten háta mögött egy késes gyilkos kinézetű faszi házában egy IKEA-s emeletes rácsos ágyban. Remélem megérem a holnapot:)
Van még itt egy Japán emberke (65 éves) aki biciklivel jött, találkoztunk is vele az úton, úgy csalinkázott az óriási zsákjával a hátán, ami piszkos nehéz, már távolról is látszik, de most közelről még inkább, hogy azt hittük mindjárt nyom itt az árokba bringástól egy dupla leszúrt rittbergert:)  komolyan mint valami részeg örült Japán, a kis vékonykerekű teljesen csupasz citybike-ján, aki épp valami „Részeges kungfu biciklista” című filmből kerekezett elő.  

Amúgy a szállások általában nagyon rendben vannak, van ami megüti a három csillagos hotel színvonalát minőségben, csak hát itt mondjuk 8-10 ágyas szobák vannak. Van ami meg épp elmegy, de a tisztaság mindenhol adott, az árak 6-9 euro között mozognak. Valahol ebben még reggeli is van. Szóval most itt a horror házban a 13 euro nagyon dúrva, föleg úgy, hogy a „klub helység” a pajtából van leválasztva két függöny segítségével. Mondjuk tetszik, van stílusa a fickónak, legalább szarni nem az árokba kell.

A zuhanyzó és a wc rendben van,…miután lezuhanyoztam, jött hogy használjam a felmosó fát és a vödröt, rendes volt mert megmutatta, hogyan kell… én meg csak álltam, és mondtam neki, hogy Perfektóóóóóó!!!!!!!! Kicsit azért megijedtem, nehogy emiatt nekem valami különös kínzásokat találjon ki.A szobában a falra volt felakasztva a világítós kapcsolós elosztó. Laci kérdezte, hogy minek van ez itt? Mondtam hogy azért mert csak elektromos láncfűrésze van… ezen percekig fetrengtünk a röhögéstől….:)))
Amúgy tényleg rendes fickónak tűnik….

A zarándok forgalom nem túl nagy, ahhoz képest, hogy azt hittük akkor majd ilyen körúti forgalomra kell számítani itt az úton, a szállások sincsenek teli. De általában mindenhol összefutunk ismerősökkel, a két olasz idős fickó akikkel együtt indultunk StJPdP-ból annyira megörült nekünk ma, hogy jöttek pacsizni meg minden. Megkínáltam őket kajával mert épp ebédeltünk, de nem fogadták el, a zsákjukból kilógott egy bagett.
 
Na most elmegyünk szerzünk valami kaját….

 


Nagyobb térképre váltás

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elcamino2010.blog.hu/api/trackback/id/tr452056831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása