Időjárás

El tiempo en España

Képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy
  • chiara7: Jajj, azért nem akartam ennyire nyomatékosítani, kimoderálnál? :-) (2010.09.07. 00:19) Ki tudja hányadik nap itthon...
  • az igazi medwe: ugye nincs még vége? hova lettél? (2010.08.18. 09:20) 36-37.nap Fisterre-Santiago
  • DIY 4 ever: Másfelet kell aludnom és látom őt. Szerdán pedig hazahozom. Végre... (2010.06.30. 22:30) 34-35.napFisterre
  • elperegrin: Ok. Backett. Mikor és hol? Vigyem a képeket is? Én is itt ülök világítótoronynál. Megyek találkoz... (2010.06.28. 21:41) 32-33.nap O Pedrouzo- Santiago-Fisterre

2010.05.31. 22:05 EdM

6. nap Pamplona-Puente la Reina

Reggel 6 kor indultam Pamplonabol, Laci még maradt, mert mobil netet akart venni, mondjuzk ez nem sikerült mert a spanyolok nem adtak el neki 39 euroert netet, valszeg nem volt kedvük. Ez végigkísér minket, ha van kedük akkor jó fejek ha nincs akkor menjünk a picsába. Most a Laci netbookjaról írom a posztot, úgy hogy a fizetős netes gép benyelte a pénzem és kihúztam belőle cserébe a hálózai kábelt.

Szóval reggel elindultam utamra 6 kor, és gyalogoltam ész nékül, nem volt valami jó napom, feszült voltam egész nap, lehet hogy a tegnapi kaja ügy volt az nem tudom de kifelew Pamplonabol folyamatosan veszekedtem az Ísteneimmel. Aztán talalkoztam egy német fickóval Manfréddal aki most kezdte a Caminot, és elterelte a gondolataimat a szarságaimról. Mentünk együtt vagy 1,5 órát, aztán elhagyott. 

Előtte talalkoztunk két amerikai fickóval az egyik úgy nézett ki mint a Maci
Laci-ból a vadőr:) Tényleg mintha most lépett volna ki a Yellowstone parkból:) nem voltak túl közlékenyek.

Meneteltem tovább fel a hegyre Altov de Perdon-ra egyedül.

Mikor felértem, volt ott egy fickó aki egy opel combo hátuljából kaját is vizet árult, az oldalára fel volt gumipókozva egy tábla : Peregrinos Mini Bar, na itt kapott el a röhögőgörcs olyan volt mint a az Üvegtigris:)

Kiderült hogy a tulaj amerikából vetődött ide, szal igencsak beteljesítette az Amerikai Álmot, azt és ott csinált amit akart :) Mondjuk az kicsit szarul esett hogy lefikázta a kiejtédsemet amikor vizet kértem és Vádert mondtam Vóter helyett. Na mindegy....

Aztán mentem tovább szebbnél szebb tájakoin át, míagnem megéheztem. Mivel kajám már nem volt ezért kénytelen voltam a poharas zacskós levest hideg vízben megcsinálni. Na hát próbáljátok ki egyszer a zellerkrém levest összekutyulni hideg vízben. Nem részletezem hogy nézett ki. Mindegy kaja volt.... Kicsit néztem a felhőket meg a tájat, bakancsomat lerúgtam, szóval volt Peace Love Happines:) 

Az időhöz való hozzáállásom kezd gyökeresen átalalkulni. Egyáltalán nem érdekel mennyi az idő, megyek amikor mennem kell, eszem amikor éhes vagyok, ha elfáradok megállok. Nincs ez a verseny hogy akkor mosat határidőtől határidőig élek. Ezt mindenkinek ki kéne próbálnia egyszer az életben.

Körbe jártam az egész falut de nem tlaltam semmit nyitva így bweültwem a bárba és ittam egy sört meg ewttem gy szendvicset, meg ittam még egy sört, mikor is felfedeztem, hogy a paucs feltörte a lábfejemet. Legyalogoltam közel 100km-ert gond nélkül és egy papucs elintézia lában. Szerencsére nem vészes....

Megérkezett Laci, persze nem kapott mobil netet:( a spanyolok nem karták megérteni mit is akar pedig otthonról kinézte mit szeretne. Szal nó komment....

Este a vacsoránál, dumáltunk egy magyar és egy svéd nénivel, iszonyú jó fejek voltak, elmesélték mindekk vannak itt meg amúgy mnagyjából egy csomó dolgot az életükbőlk és nekünk adták a borukat. Kezdem azt hinni, hogy a Camino egyenes út az alkoholizmnushoz, mert minden este a zarándok menühöz adnak egy üveg vörösbort amit mi persze meg is iszunk :) Legalább nem érdekel hogy fáj a lábam. Ja igen kezd túl lenni az első sokkon a szervezetem a lábam úgy tűnik kezdi túlélni és hozzászokni a napi 25km gyalogláshoz. Hoknapra ezért 43,4km -ert tervezünk mert ha tartjuk az ütemtervet akkor júli 2-re érünk Santiagoba, de mi már akkor, Finisterre-ből szeretnénk visszajönni. Tehát 3 napot kell szerezzünk valahogy. Asszem nem lesz könnyű. Holnap lesz az első még dúrvább nap.....

 

 

 

 


Nagyobb térképre váltás

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elcamino2010.blog.hu/api/trackback/id/tr292046262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Backett 2010.05.31. 22:47:10

Jól van fiú, csak így tovább.
Szal akkor hogy is van ez az idő dolog? Nem számít, de kell szerezni három napot? :):)

zfor 2010.06.01. 08:34:10

"a fizetős netes gép benyelte a pénzem és kihúztam belőle cserébe a hálózai kábelt."

Nemes bosszú :-D

adoricsamcsog 2010.06.01. 15:42:54

a hideg zellerkrémleves fincsi lehetett, főleg a kis csomók, amik nem oldódtak fel:) három napot nehéz lesz behozni, hacsak nem éjjel is mentek:)

EdM 2010.06.01. 15:52:52

Hat ja az ido relativ:) es ha torik ha szakad en juli2-an Barcelonaban leszek

EdM 2010.06.01. 15:53:49

es bosszubol bedugtam a netbookba:))

EdM 2010.06.01. 15:54:46

@adoricsamcsog:
Elvileg nem lehetetlen csak akarni kell, meg remelem a terdem is birni fogja...
süti beállítások módosítása