Időjárás

El tiempo en España

Képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy
  • chiara7: Jajj, azért nem akartam ennyire nyomatékosítani, kimoderálnál? :-) (2010.09.07. 00:19) Ki tudja hányadik nap itthon...
  • az igazi medwe: ugye nincs még vége? hova lettél? (2010.08.18. 09:20) 36-37.nap Fisterre-Santiago
  • DIY 4 ever: Másfelet kell aludnom és látom őt. Szerdán pedig hazahozom. Végre... (2010.06.30. 22:30) 34-35.napFisterre
  • elperegrin: Ok. Backett. Mikor és hol? Vigyem a képeket is? Én is itt ülök világítótoronynál. Megyek találkoz... (2010.06.28. 21:41) 32-33.nap O Pedrouzo- Santiago-Fisterre

2010.05.20. 00:01 EdM

Este van este van kiki nyugalomban

Naszóval, mingyá éjfél én meg még mindig a klaviatúrát verem. Kezd az agyamra menni ez a Caminoskodás. Most már több mint 3 éve hogy kitaláltam, egy hét múlva meg megyek. Persze ebből a 3 évből kb 36 hónap úgy telt, hogy néha eszembe jutott, néha meg pont nem érdekelt az egész. Az elmúlt 5 hónapban meg jóformán minden nap reszelgettem ezen a projekten egy kicsit. 

Kezdődött a felszerelés kiválasztással, a bakancs kérdésen nyüglődtem vagy 2 hónapig mire megvettem, aztán egyszer még cserélni is kellett. De most meg olyan mintha mindig is a lábamon lett volna. Szerintem evvel születtem. Aztán ott volt a zokni, hát asszem megkaptam a zokni bentlijét. X-socks, csak ajánlani tudom mindenkinek. Csuda jó zokni ez. Ezen nem fog múlni az tuti.

A hátizsák egyszerű volt, annyit tudtam, hogy deuter és 38-42 liter magasságában. Szerencsére épp akciós volt a 42-es neten hát megrendelem. Asszem a 38-as is elég lett volna. Mindegy, az nem volt akcióban. Mindig ez a pénz..... Most már nem érdekel, eladtam mindent ami mozdítható volt. Kezdtem a robogómmal, aztán meg az áruvédelmi kapuval, na ebből összejött az az 1200euró amit a kint létre szántam.

Aztán ott volt az összes többi motyó...ezeket meg szinte összekukáztam az akciós kínálatokból, meg a kifutó modellek sorból. Spóroltam vagy....valamennyit... na....

Közben rámtalált a szerelem, de hogy a mérleg nyelve egyensúlyban maradjon, a barátok közül páran meg oda lettek, vagy ezért vagy azért. No de lettek újak is. Na így van ez, mit lehet tenni. Valamit valamiért. Mindegy jól van ez így is. Hozott némi megnyugvást ez a Camino, pedig még el sem indultam. Most már valahogy úgy érzem jó úton járok. Ha össze nem szakad a világ körülöttem akkor minden rendben lesz.

Felkészülésem kimerült a felszerelés összerakásában és a caminos blogok összeolvasásában, illetve a spanyol utikönyvek böngészésében. A fizikai felkészülés elmaradt. Ahoz képest amit mások írtak, hogy hónapokkal az indulás előtt hátizsákkal rótták a kilómétereket. A hátizsák még csak a szobában volt rajtam, egy km-ert sem mentem vele. Lehet, hogy megszívom, de ez van. Cserébe van mögöttem 23 év versenysport. Majd jobban figyelek az első időben.

Már csak azt tudnám, hogy élem túl ezt a 6 napot az indulásig....

Menni kéne már. Ezt egyáltalán nem bírom, ez a "mingyárt indulás" feszültsége kikészít.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elcamino2010.blog.hu/api/trackback/id/tr912016949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chi 2010.05.20. 00:39:15

:-) Jó olvasni Téged... és egy kicsit érezni ezt a "menjünk már" dolgot. Szerintem Te végigrepülöd ezt a Caminot csont nélkül, annyi energia és elszántság van benned. És annyi kérdés is, hogy rengeteg élményed lesz. Nem tudok sokkal többet hozzáfűzni, minthogy:
Buen Camino!!!

geriku 2010.05.20. 06:50:25

jó lesz meglátod. az indulásig olvasd ezt:

camino-story.com

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2010.05.20. 09:39:04

én szó szerint a z iróasztal mellől álltam fel, pénteken még dolgoztam, vasárnap reggel már SJPDP házait hagytam magam mögött.
Sport semmi, felkészülés semmi. Megúsztam 5-10 vízhólyaggal, ennél kevesebbel egyszerűen nem is lehet.
:)

DIY 4 ever 2010.05.20. 10:10:46

...hát persze, hogy sikerülni fog. Sokan megyünk veled lélekben. Én meg különösen...
A vége lesz a legjobb - júliusban Barcelonában! Szeretlek!
süti beállítások módosítása