Időjárás

El tiempo en España

Képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy
  • chiara7: Jajj, azért nem akartam ennyire nyomatékosítani, kimoderálnál? :-) (2010.09.07. 00:19) Ki tudja hányadik nap itthon...
  • az igazi medwe: ugye nincs még vége? hova lettél? (2010.08.18. 09:20) 36-37.nap Fisterre-Santiago
  • DIY 4 ever: Másfelet kell aludnom és látom őt. Szerdán pedig hazahozom. Végre... (2010.06.30. 22:30) 34-35.napFisterre
  • elperegrin: Ok. Backett. Mikor és hol? Vigyem a képeket is? Én is itt ülök világítótoronynál. Megyek találkoz... (2010.06.28. 21:41) 32-33.nap O Pedrouzo- Santiago-Fisterre

2010.01.26. 12:06 EdM

Bakancsos Hátizsák

Megvan a bakancs! 

Persze nem az amit kinéztem, meg nem olyan de majdnem, kicsit jobb, meg szebb, mondjuk olcsó sem volt, na mindegy.... valahogy ezen nem kellene spórolni.

Tehát Merrel Chameleon III Vent Mid GTX  Kényelmes.... jobban bejött mint a hagyományos túrabakancsok...

 

 

Fura ez az utazás, az ember azt hinné, hogy csak felpattanok egy gépre, kirepülök, elvonatozok, ki stoppolok, ott vagyok, gyaloglok, meg gyaloglok még mindig gyaloglok egyszer meg csak megérkezem. De hova? 
Mindig ez a kérdés bukkan fel bennem mostanában!

Talán Őshazafelé?

Minek megy az ember és kínozza magát mitől akarok megszabadulni? Mit akarok bebizonyítani? Akarok egyáltalán valamit? Vagy csak megyek, hogy tudjam, meg tudom csinálni.... nem imerem a válaszokat, csak azt érzem mennem kell. Minél több embernek beszélek a tervemről, idegeneknek, barátoknak, ismerősöknek, mindenki meglepődik. Azt hiszem a meglepett pillantások szakértője kezdek lenni :) Mert van az "irigykedve meglepett" a "teljesen hülye vagy meglepett", a "mit akar ez meglepett", a "már én is tervezem egy ideje, de tudod nem tudom itt hagyni az életem meglepett"....

Kíváncsi vagyok mi lesz még...

Megrendeltem a zsákomat mert hát az fontos... deuter futura pro 42 ennél nagyobbat nem akartam vinni...

Kicsit ezt is nagynak érzem, 42l de majd nem pakolom meg... nem akarok sok cuccot, mert cipelni is kell. Meg valahogy úgy vagyok vele, hogy a teher amit cipelek, egyenlő azzal amit amit az életemben is cipelek. Nos jó lenne csak a leg minimálisabbakat vinni az útra, a többit magam mögött hagyni.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elcamino2010.blog.hu/api/trackback/id/tr521703251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása