Időjárás

El tiempo en España

Képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy
  • chiara7: Jajj, azért nem akartam ennyire nyomatékosítani, kimoderálnál? :-) (2010.09.07. 00:19) Ki tudja hányadik nap itthon...
  • az igazi medwe: ugye nincs még vége? hova lettél? (2010.08.18. 09:20) 36-37.nap Fisterre-Santiago
  • DIY 4 ever: Másfelet kell aludnom és látom őt. Szerdán pedig hazahozom. Végre... (2010.06.30. 22:30) 34-35.napFisterre
  • elperegrin: Ok. Backett. Mikor és hol? Vigyem a képeket is? Én is itt ülök világítótoronynál. Megyek találkoz... (2010.06.28. 21:41) 32-33.nap O Pedrouzo- Santiago-Fisterre

2010.06.28. 18:35 EdM

34-35.napFisterre

Koszi a kommenteket, meg minden! :)

Most mit is mondjak eleg nyugisan telik itt az elet Fisterre-ben. Igy nezett ki a mai napi programom: 8kor felkeltem, majd 9 fele lementem reggelizni. A pincer srac olyan kavet csinal, aminek a habjan megall a kockacukor. Melle csuszott meg egy croissant es egy zsomle. Majd egy kis ejtozes utan elmentem es kinyomtattam a beszallokartyam, es feladtam Charles-nak a kepeslapot amit meg az Andrassal irtunk, es meg ezenkivul a botomat, mert nem lehet felvinni a gepre es meg ossze sem lehet foliaztatni a zsakommal mert tul hosszu. Szoval feladtam postan kicsipestre, majd egyszercsak megerkezik. Aztan elmentem a kozertbe es vettem gyumolcsot, mert hat az kell a strandra. Es szep lassan 11 fele lekocogtam a feher homokos turkizkek oceanpartra. Szinte mar giccses.... kint voltam 13 oraig, majd sziesztara visszamentem a kis szobamba es kicsit szunditottam. Nem lehet itt mit tenni egyszeruen aludnia kell az embernek :) Aztan 3 fele felkeltem es elmentem ettem egy kalamari talat. Igen jo volt. Tegnap meg szardiniat ettem amit ott sutottek meg elottem. Ebben a 3 napban csak halat meg kagylot meg kalamarit, es gyumolcsot eszem. Eljen az egeszseges etrend:)))

Aztan megint lekocogtam a strandra, mig delelott apaly volt, most mar a dagaly vart ram. Most jottem fel es utkozben megalltam irni. Megint vettem gyumolcsot, amit majd eszegetek este.

Az a terv hogy a naplementet megnezem a vilagitotorony mellol. Szerintem szep lesz :)))

A naplementet megneztem, es hat mit mondjak, mesecsodaszep. Volt egy privat sziklam, amire kifekudtem szemben a nappal, kiraktam a kis allvanyra a fenykepezogepet, megettem a gyumolcsot meg a sutit es a vegen meg kibontottam a sort amit vittem :) 

A nap mikor elerte a szemhatart, olyan vegtelen tavolsagok nyiltak meg az oceanon, hogy a szem beleborzongott...a lelek szarnyra kapott. s az ido veget ert....s kezdodott ujra.....

 

Kedd

Ma is az oceanparton idoztem delutan, delelott meg a helyi piacon lofraltam. Aztan meg kagylot ettem. Eleg egyszeruu itt az elet....

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elcamino2010.blog.hu/api/trackback/id/tr422116645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pcland-hu · http://www.pcland.hu 2010.06.29. 20:17:31

Ez szuper! szép kis idill, gatulálok!

DIY 4 ever 2010.06.30. 22:30:24

Másfelet kell aludnom és látom őt. Szerdán pedig hazahozom. Végre...
süti beállítások módosítása