Időjárás

El tiempo en España

Képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy
  • chiara7: Jajj, azért nem akartam ennyire nyomatékosítani, kimoderálnál? :-) (2010.09.07. 00:19) Ki tudja hányadik nap itthon...
  • az igazi medwe: ugye nincs még vége? hova lettél? (2010.08.18. 09:20) 36-37.nap Fisterre-Santiago
  • DIY 4 ever: Másfelet kell aludnom és látom őt. Szerdán pedig hazahozom. Végre... (2010.06.30. 22:30) 34-35.napFisterre
  • elperegrin: Ok. Backett. Mikor és hol? Vigyem a képeket is? Én is itt ülök világítótoronynál. Megyek találkoz... (2010.06.28. 21:41) 32-33.nap O Pedrouzo- Santiago-Fisterre

2010.06.14. 22:57 EdM

20.nap Hétfő reggel Leonban

Tegnap este megint belecsöppentem egy multikulti tarsaságba. Igen jó volt.... Mondjuk hiányoztak a többiek, kicsit szétszórodott a csapat. A tema az volt hogy mivel erdemes menni Leonba. Mindenki velamenye az volt hogy busszal. Meg gondoltam is magamban hogy hat azert a busz nem jarja. Aztan vacsi utan koran elmentem aludni meg 9.30 sem volt.

Reggel eldolt minden, az vamn hogy elegge el lustalkodtam a felkelest, jol esett egy kicsit csak fekudni es nezni a beszurodo nap elso sugarait. Sikerult is kimaszni a halozsakbol kb 7.30 fele. Tehet a korai felkelesem itt megdolt. Aztan osszefutottam az esti asztaltarsasgbol egy egyik fickoval aki mondta hogy 9 kor megy a busz leonba kb 15 pewrc alatt ott van. Na itt gondolkodoba estem, bar latszott mar hogy eldolt a sorsom. Busszal megyek!!!!

Szal 8 fele kimentem es kerestem magamnak reggelit. A buszmegallo kb 50m -re volt a szallastol. A reggeli utan epp hogy elertem a buszt mert elobb jott.

A buszon hivott Andras hogy merre vagyunk, mondtam hogy Laciek mar valszeg bent Leonban, en meg uton. Megbeszeltuk hogy 20 perc mulva talalkozunk a katedralisnal. Es lassanak csodat ott volt az egesz kis csapatunk :))))

Nagyon orultunk egymasnak:)

Leultunk egy kavezoba kicsit dumalni majd Andrassal, elindultunk talpbetete kereni. Talaltunk is egy ortopediat es olyan tuti cuccokat vettunk hogy minden bajunk elmult nemsoka. Aztan osszefutottunk par ausztrallal akiknek ugynaz volt a problemaja mint nekunk oket is elvittuk a boltba.

Elmentunk a szallasra es kicsi szunya utan, irany a posta majd a foter ahol beultunk egy barba kb 6 fele. Most is inne irom a psztot Laci geperol.

Na jo ejt!!!!!!!!!!!!!

Holnap megyunk ameddig tudunk, kb 26km-ert....

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elcamino2010.blog.hu/api/trackback/id/tr802082240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása