Időjárás

El tiempo en España

Képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mexvel: Nem semmi ----------------------------------- www.repjegy-repulojegy.hu (2011.01.30. 23:37) Repülőjegy
  • chiara7: Jajj, azért nem akartam ennyire nyomatékosítani, kimoderálnál? :-) (2010.09.07. 00:19) Ki tudja hányadik nap itthon...
  • az igazi medwe: ugye nincs még vége? hova lettél? (2010.08.18. 09:20) 36-37.nap Fisterre-Santiago
  • DIY 4 ever: Másfelet kell aludnom és látom őt. Szerdán pedig hazahozom. Végre... (2010.06.30. 22:30) 34-35.napFisterre
  • elperegrin: Ok. Backett. Mikor és hol? Vigyem a képeket is? Én is itt ülök világítótoronynál. Megyek találkoz... (2010.06.28. 21:41) 32-33.nap O Pedrouzo- Santiago-Fisterre

2010.05.18. 08:50 EdM

Nemzetközi TB kártya története avagy miért érdemes sorba állni

Még március elején elhatároztam, hogy megcsináltatom a nemzetközi TB kártyát, mindenki akit csak kérdeztem azt mondta, nem nagy cucc, készen van hamar.... el is mentem a TB-be oda a nagy kék épület mellé, teljes elszántsággal, hogy akkor én ezt most itt megcsinálom. Van már némi tapasztalatom, hivatalos ügyek intézésében, így nem szerveztem programot az elkövetkezendő 3 napra :) Bemegyek az irodába, már gyanus volt, hogy alig fértem be, majd a "televan a %/="+()ĐđÄ" tekintetű biztonsági őr megkérdezi mit akarok. Mondtam Nemzetközi TB kártyát, mire Ő akkor itt egy sorszám. Na itt szakadt el a cérna, voltak előttem, vagy 150-en. Esélytelennek tűnt. Bár most már azt mondom ki kellett volna várni.

 

Azt látva, hogy kb 3. évezredben fogok csak végezni megkérdeztem a szimpatikus őrt, hogy el lehet e intézni neten ezt az egészet. Azt mondta igen. Ezen felbuzdulva hazajöttem és leültem a gép elé. Mivel ügyfélkapus regisztrációm már volt, gondoltam nem nagy cucc, csak megrendelem azt kihozzák. Persze..... Mekkora tévedés....

Ahhoz, hogy leadhassam az igényemet, kevés az ügyfélkapu, telepíteni kellett az ÁNYK nevű programot, ami majd kapcsolódik az ügyfélkapuhoz, és leadhatom az igényem. Mondjuk ezt épp eszű ember nem érti de mindegy, egyedül nem ment ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot, ott egy nagyon kedves hölgy elmagyarázta az egész rendszert, és közösen megcsináltuk a Nemzetközi TB kártya igényemet, amelyet el is küldtem, az ÁNYK programból az Ügyfélkapun keresztül a TB-be.....  Alig fél óra alatt végeztem is.....

Na itt kezdődik az igazi szopás, amely hűen tükrözi , hogy e meseországban oly módon bírnak hülyének nézni, hogy a végén majdnem el is hiszem....

Tehát mint aki jó végezte dolgát, hátradőlök és várom a TB kártyám, kicsit somolyogva az orrom alatt, hogy igen megúsztam sorban állás nélkül, nemhiába a technika, végre beköszöntött az aranykor a hivatalok is felnőttek a feladathoz, ilyen s ehhez hasonló romantikus gondolatok keringtek a fejemben, már láttam magam előtt amint kiveszem a postaládámból, a kártyát kb 20-30 nap múlva (mert hát ennyi az ügyintézés netes rendelés esetén, ki tudja miért???? de belefért volt idő...) és boldogan ezt is kipipálva elteszem a tárcámba. De nem számítottam arra, hogy a sors vagy hát én már nem tudom ki, a TB és Posta képében fog türelemre tanítani. Szóval úgy tűnik, jóelőre megalapoztam magamnak egy kiadós szopást, azzal, hogy nem álltam sorba.

 

Tehát várok csak várok csendesen telnek a napok hetek hónapok, a kártyám pedig sehol. Múlt héten május 12-én besétálok a TB-be, hogy érdeklődjem, mégis mi a helyzet, mert kb 2 hónapja megrendeltem a neten. Kaptam is egy sorszámot, kb 50-en voltak előttem, gondoltam is kicsit jobb a helyzet mint legutóbb volt. Kb 30 perc várakozás után szólítottak, elmondtam, hogy szeretnék egy TB kártyát, gondoltam biztos elrontottam valamit a netes leadásnál, és meg sem kapták az igényt. A hölgy nagyon kedvesen, elkezdte intézni, mikor is mondta, hogy igen akkor adjam le a régit, mert addig nem tud újat adni, bingóóóóó gondoltam tehát akkor megkapták, na ekkor kiteregettem a kártyáim. Volt is nagy lótás futás, mert senki nem értette, hogy lehet, hogy 2 hónap alatt nem érkezett meg. Persze az első reakció az volt, hogy ők nem tudnak mit csinálni érdeklődjek a postán. Na itt lerugtam a láncot és kicsit erőteljesebben szóltam az érdekemben, aminek az lett az eredménye, hogy az ügyintéző hölgy elfutott a főnökéhez, és a lelkemre kötötte, hogy keményen képviseljem az érdekeimet, tehát ne hozzam őt szarba azzal, hogyha beszélek a főnökével akkor nyámnyila ügyfél vagyok. Tehát ha problémás ügyfél vagyok akkor mindent bele.... 

Miután kikiáltottak problémás ügyfélnek ez rettenetesen gyorsan terjedt ott a boxokban az ügyintézők között. Az egyik még oda is jött hozzám, az megkérdezi: "Maga a problémás ügyfél?" mondtam neki hogy Angyalom nem én vagyok az hanem a rendszer.... 

Pár perc várakozás után visszajött az ügyintéző hölgy (csak ismételni tudom magam nagyon kedves és mindent elintézni akaró) és mondta, hogy fogad a főnöke személyesen!!!! Na erre már kíváncsi voltam, ki lehet ez a nagyágyú, akitől így retteg itt mindenki. Megkaptam, ott ült Ő személyesen, TB kártyák szülőannya, minden hivatalnok rettegett főnöke, maga a rend a precizitás és a fegyelem mintaképe.

Kerek John Lennon szemüvegben, vékony pirosra rúzsozott ajkakkal, vibrálló ideges tekintettel. És a felsőbbrendűség oly magas fokával, hogy ha nincs közöttünk a pult amin ott hevert a problémám, akkor tuti, hogy észre sem veszi, hogy létezem. Tehát ülök szemben a sorsommal, mögötte a kezét tördeli az kedvesaranyos ügyintéző hölgy és csak remélni tudom, hogy kiderül, hol van a kártyám.

Nos kiderült. Postázták még március elején. Majd a posta visszaküldte, hogy nem vettem át, majd újra postázták április közepén. Most valószínüleg a postán van. Fasza.... Kértem adjanak egy rakszámot amivel a postán érdeklődni tudok. Persze nem tudtak egyből adni, hanem a kedvesaranyos ügyintéző megígérte, hogy felhívja a postázót és kikeresteti velük. Még annyit tudott tenni, hogy adott egy helyettesítő igazolást ami 90 napig érvényes. A sztori a TB-ben lezárult egyenlőre én meg elmentem a postára.

Voltam a postán, azt mondták, hogy vigyek rakszámot.

Visszamentem a TB-be a kedves aranyos ügyintéző hölgy szabin.

Visszamentem a postára és a postáskisasszonyra ráborítottam az asztalt, hogy nem érdekelnek a technikai problémái keresse meg a küldeményt. Nem tudta, ezért adott 3 telefonszámot és két nevet.

Felhívtam őket, nem vették fel.

Felhívtam a posta központot, és panaszt tettem! Persze csak rakszámra tudnak keresni.

 

 

Felhívtam a TB központot és kértem a postázót, kiderült, hogy már az áprilisban postázott TB kártyát is visszavitte a posta Április 27-én. 

Lekapcsoltak az ügyfélszolgálatra, az meg átkapcsolt valahova máshova. Persze mindenhol előadom sztorit, de itt a valahol máshol meg kiderült, hogy nem is itt kéne lennem, hanem az ügyfélszolgálaton, a háttérbe hallom ahogy beszélnek, "miért kapcsolják ide, most akkor felhívom őket" és felhívta a valahol máshol az ügyfélszolgát. Persze én meg telefonban, egy másikban, fizetem a percdíjat.

Na akkor most visszakapcsoltak az ügyfélszolgához. Elkérte a mobilszámom, és megígérte, hogy hív..........

Itt tartunk ebben a pillanatban....

Hívott, és kiderítette, hogy harmadszor is kipostázták a kártyámat. Meg is adta a rakszámot. Köszönet érte! 

Felhívtam a postát, kiderült hol van a küldeményem, hat óra után mehetek érte.

Megvan az EU-s TB kártyám! Remélem nem lesz rá szükség.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elcamino2010.blog.hu/api/trackback/id/tr512012024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása